Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

A Puderfelhok.hu üzemeltetője:

LuxyLife Kft.

 

Posta cím:

9330, Kapuvár Rózsa u. 12.

 

Székhely címe: 9330 Kapuvár, Vörösmarty u. 29. Cégjegyzékszám: 08-09-028518 nyilvántartó cégbíróság: Győr-Moson-Sopron Megyei Bíróság mint Cégbíróság. ANTSZ Engedélyszám: 10 03 0017 Adószám: 26760560-2-08 (HU)  Adatkezelési Nyilvántartási Száma: NAIH-166020/2020, 

Ügyfélszolgálat és panaszok kezelése személyesen: Ügyfélszolgálati ponton (üzlet), előre bejelentett időpontban. Időpont egyeztetés: telefonon vagy e-mail-ben.
Telefon:  rendelési és ügyfélszolgálati ügyben:  ,  Munkanapokon: 9-16 óráig. Hétvégén: -
E-mail: 
puderfelhowebarhaz@gmail.com  (kizárólag az erre az e-mail címre érkezett leveleket tudjuk elfogadni - az egyéb e-mail címre, sms-ben vagy Facebookon küldött leveleket és üzeneteket nem kezeljük hivatalos levelezésként!)

 

Áraink bruttóban értendőek, tartalmazzák a 27% -os ÁFÁ –t, azonban nem tartalmazzák a szállítás költségét. A szerződés nyelve magyar.
A szállítási költség a Vásárlót terheli, kivétel abban az esetben ha azt külön feltűntetjük a termék adatlapján, illetve külön akciós szállítási kedvezmény vagy ingyenes szállítást nem hirdetünk. Az áruházban professzionális fodrászcikkek, fodrászkellékek, kozmetikumos és kozmetikai termékek, műköröm alapanyagok kellékek és gépek, szalonberendezések vásárolhatóak.

Fizetés:
Webáruházunkban többféle fizetési mód közül választhat: 

  • Utánvét esetén a csomag átvételekor a futárszolgálatnak. A számla minden esetben a csomagban mellékelve.
  • Átutalás esetén megrendelésének összegét előre fizetve, a megrendelésszámra hivatkozva átutalással. A számla minden esetben a csomagban mellékelve.
  • Bankkártyával a megrendelés lezárásakor online banki oldalon. - jelenleg (átmenetileg) nem működik

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a sofőr előtt szíveskedjék megvizsgálni. Esetleges sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.
Az adatlapon feltűntetett árak: nettó + áfa felbontásban értendőek. A zárójelben szereplő árak bruttóban értendőek, tartalmazzák a 27% -os ÁFÁ –t, azonban nem tartalmazzák a szállítás költségét.  

Szállítás költsége:

Csak a hiánytalanul kitöltött megrendelőlapokat áll módunkban feldolgozni és csak abban az esetben, amennyiben a valóságnak megfelelő adatokat tartalmaz. (pontos e-mail cím, telefonszám, cím). A hiányos adatokkal leadott megrendeléseket nem tudjuk teljesíteni, az esetlegesen ebből adódó károkért felelősséget nem vállalunk.
A beérkezett megrendeléseket és kezelését ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja e-mail-ben. 

Akciós ingyenes kiszállítás - jelenleg az átutalással előre kifizetett vételárú termékek szállítási költségét átvállaljuk. Amennyiben a vásárlás bármely okból meghiusul, a szállítási költésget kiszámlázzuk!

UTÁNVÉT:

0-30 kg Magyarország egész területére (kivétel: Győr-Moson-Sopron Megye) 1.535Ft +áfa, melynek költsége a vásárlót terheli. (Bruttó: 1950Ft) Bizonyos termékcsaládoknál ingyenes a házhoz szállítás, vagy bútorok esetén az előbbiektől eltérő összeg, Raklaponként általában bruttó 9500Ft (a kis bútorokat egyenként mindig külön-külön csomagként, nagy méretű berendezéseket raklapon szállítjuk), eltérő esetben külön feltüntetjük a termék adatlapján, vagy telefonon értesítjük Önt.
Csak a hiánytalanul kitöltött megrendelőlapokat áll módunkban feldolgozni és csak abban az esetben, amennyiben a valóságnak megfelelő adatokat tartalmaz. (pontos e-mail cím, telefonszám, cím). A hiányos adatokkal leadott megrendeléseket nem tudjuk teljesíteni, az esetlegesen ebből adódó károkért felelősséget nem vállalunk.
A beérkezett megrendeléseket és kezelését ügyfélszolgálatunk minden esetben visszaigazolja e-mail-ben. 

ÁTUTALÁS: 

0-30 kg Magyarország egész területére 1.220Ft +áfa, melynek költsége a vásárlót terheli. (Bruttó: 1.550Ft) Bizonyos termékcsaládoknál ingyenes a házhoz szállítás, vagy bútorok esetén az előbbiektől eltérő összeg, általában raklaponként bruttó 9.900Ft (a kis bútorokat egyenként mindig külön-külön csomagként, a nagy méretű berendezéseket raklapon szállítjuk), eltérő esetben külön feltüntetjük a termék adatlapján, vagy telefonon értesítjük Önt. E FIZETÉSI MÓD ESETÉN, KÉRJÜK A MEGRENDELÉS ÖSSZEGÉT (szállítási költséggel növelve) ÁTUTALNI szíveskedjen az alábbi bankszámlánkra:

LuxyLife Kft.

Budapest Bank: 10103386-33776900-01005005

A csomagot csak a pénz megérkezését követően adjuk át a futárszolgálatnak!

 

BANKKÁRTYÁS FIZETÉS - jelenleg (átmenetileg) nem üzemel

0-30 kg ország egész területére 1.220Ft +áfa, melynek költsége a vásárlót terheli. (Bruttó: 1.550Ft) Bizonyos termékcsaládoknál ingyenes a házhoz szállítás, vagy bútorok esetén az előbbiektől eltérő összeg, általában raklaponként bruttó 9.500Ft (a kis bútorokat egyenként mindig külön-külön csomagként , a nagy méretű berendezéseket raklapon szállítjuk), eltérő esetben külön feltüntetjük a termék adatlapján, vagy telefonon értesítjük Önt. E FIZETÉSI MÓD ESETÉN, KÉRJÜK A MEGRENDELÉS ÖSSZEGÉT A MEGRENDELÉS LEZÁRÁSAKOR A BANKKÁRTYA SZÁMAINAK BEÜTÉSÉVEL KIFIZETNI. Ennek lépései a következők:  

  1. Szállítási/fizetési mód választásakor jelölje a :  BANKKÁRTYA - MasterCard, VISA vagy VISA Electron (bármely bank által kibocsátott) bankkártyájának számai beütésével biztonságosan és gyorsan fizethet:
    ExpressOne futárszolgálat 30 kg-ig Magyarország területén
  2. a lap alján klikkeljen a „megrendelés” gombra
  3. a Megrendelés » Adatellenőrzés lapon kérjük ellenőrizze adatainak helyességét, majd klikkeléssel tegyen pipát a „Bankkártyás fizetés a  Bank rendszerén keresztül” felirat előtti kis négyzetbe. Felhívjuk figyelmét, hogy bármely bank által kibocsájtott bankkártyával fizethet, mely alakalma online fizetésre, és típusa Mastercard, VISA vagy VISA Elektron. 
  4. klikkeljen a „megrendelés” gombra
  5. a következő oldalon – mely Barion által biztosított online fizetési felület – kérjük üsse be a szükséges adatokat (ezek az adatok természetesen csak a bank számára láthatóak), majd a következő oldalon kérjük ellenőrizze azok helyességét
  6. cégünk értesítést kap a bakkártyás fizetés sikerességének vagy sikertelenségének tényéről  

Győr-Moson-Sopron megye:

A megyében ingyenes kiszállítást biztosítunk webáruházas vásárlóinknak is - minimum brutto 5.000.- Ft érték megrendelése esetén. A kiszállítás ExpressOne futárszolgálattal történik. 

Külföldi szállítás és fizetés:

Magyarországon kivüli címre kizárólag átutalásos fizetés esetén szállítunk. Végleges szállítási költés megállapítása a rendelés feldolgozása közben kerül sor (termékek mennyisége és súlya, illetve a célország alapján). Szállítási táblázat a lap alján.

külföldi bankszámláról utalva:

Budapest Bank: HU45-1010-3386-3377-6900-0100-5005   

SWIFT:  BUDAHUHB

Vásárlás, teljesítés feltételei:

Belföldi megrendelések teljesítése a ExpressOne Futárszolgálat által történik.
Megrendelések feldolgozása hétfőtől - csütörtökig 9:00-16:00 óráig, pénteken 8:00-15:00 óráig.
(pénteken, szombaton és vasárnap leadott megrendeléseket csak az azt követő héten dolgozzuk fel)
Megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munka idő lejárta után történik az azt követő napon kerül feldolgozásra. A termék szállításának időpontja raktárhiány esetén annak függvényében alakul, hogy az adott termékre milyen szállítási határidőt tud vállalni a nagykereskedelmi partnerünk.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészbenez azonban kizárólag abban az esetben fordulhat elő, ha nagykereskedelmi partnerünktől árukészlet hiánya miatt nem tudjuk beszerezni a megrendelt terméket. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére lehetőleg azonnal, de maximum 14 napon belül.                                                                                                                                       

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. 
Megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja a Bellesalux Kft. általános szerződési feltételeit. 

Vásárlás folyamata webáruházunban:

  1. Válassza ki a kívánt terméket (termékeink kategóriákra bontva találhatók az online áruházban. Amennyiben nem találja a kívánt terméket, a képernyő jobb felső sarkában elhelyezkedő kereső ablakba írja be a kívánt keresőszót.) 
  2. Kérjük körültekintően olvassa el a termék leírását, annak tulajdonsgait! Vegye figyelembe, hogy a termékfotó tájékoztató jellegű! Amennyiben a termék megfelel, helyezze kosárba a kívánt terméket a "kosárba helyezés" gomb megnyomásával.
  3. Amennyiben további termékekt is kíván vásárolni, a felugró ablakban klikkeljen a "Még válogatok tovább" gombra, tegye ezt minden kiválasztott termék után, míg össze nem gyüjtötte az összes Ön által megvásárolni kívánt terméket. Amennyiben befejezte a válogatást, klikkeljen a "Megrendelés" gombra.
  4. Most az Ön által összeválogatott termékekt látja felsorolva a kosárban. Itt még módosíthatja a temékek mennyiségét a " + / -" gombok segítségével. amennyibe modosította valamelyik tétel mennyiségét, nyomja meg a terméksor alján található "Kosár frissítése" gombot, mert módosítása csak így kerül rögzítésre! Terméket is kitörölhet a kosárból a termék neve alatt elhelyezkedő "Törlés" gombbal.
  5. Amennyiben rendelkezik valamilyen webáruházunkba érvényes kuponnal, kérjük írja be a "Kupon" mezőbe, majd nyomja meg az "Érvényesítés" gombot!
  6. A megrendelés teljes értékét a képernyő alján ellenőrizheti. Magyarországi rendelés esetén a bruttó összeg fizetendő! A nettó összeg fizetése kizárólag EU Közösségi adószám birtokában és EU tagországba szállítás esetén vehető igénybe!
  7. Amennyiben a kosár tartalmát megfelelőnek találja, nyomja meg "Megrendelés" gombot! 
  8. Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási módot, majd a fizetési módot is! Amennyiben esetleg mégsem felel meg Önnek a kiválasztott szállítási mód, a "További szállítási módok"  feliratra kattintva visszaléphet és másik szállítási módot választhat. Ha megfelelőnek találja a kiválasztott szállítási és fizetési módot, kattintson a "megrendelés folytatása" gombra.
  9. Amennyiben korábban nem jelentkezett be, vagy nem regisztrált, kérjük adja meg a kapcsolattartáshoz, szállításhoz és számlázáshoz szükséges adatait. Adatait az adatkezelési törvénynek megfelelően bizalmasan kezeljük, s csak a szállításhoz szükséges címet és elérhetőséget adjuk át a futárszolgálatnak. Ha különböző számlázási és szállítási címet kíván megjelölni, kérjük először vegy ki a kis pipát a  cím mezők alatt elhelyezkedő "A szállítási és a számlázási adatok megegyeznek." felirat elől, így lehetősége nyílik a különböző címek beírására.
  10. Ha Ön korábban már regisztrált webáruházunkban, elegendő a bejelentkezés gombot megnyomva e-mail címével, vagy Facebook fiókjával azonosítania magát.
  11. Kérjük az "adatok" oldalon ellenőrizze beírt adatait! Amennyiben valamilyen üzenetet, kérést kíván nekünk írni megrendelésével kapcsolatban, azt itt a "megjegyzés" rovatban megteheti. Ha adatait megfelelőnek találta, tájékozódott az Általános szerződési Feltételeinkről és Adatvédelmi tájékoztatónkról (ezek itt is a megvastagított feliratokra kattintva elérhetők), s elismeri, hogy tájékoztattuk, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel jár, kérjük pipálja ki az ehhez tartotó kis nyégyzetet! Ezek után kérjük kattintson a "Megrendelés véglegesítése" gombra! Ezzel a megrendelésvéglegesítésre kerül és a szerződés létrejött, mely írásbeli szerződésnek minősül.
  12. A következő képernyőn, tájékoztatjuk, hogy sikeresen lezárta, s rögzítettük rendelését és annak azonosító számáról. A rendelés rögzítéséről néhány percen belül e-mailt is küldönk az ön által megjelölt e-mail címre!
  13. A rendelés lezárása és rögzítése nem jelenti a rendelés teljesíthetőségét is egyben. A rendelést kollégáink feldolgozzák, s a raktárkészletek függvényében tájékoztatjuk Önt és teljesítjük rendelését. A rendelés folyamatáról e-mailben küldünk tájékoztatást az Ön által megjelölt e-mail címre.
  14. Ha a visszaigazolás alapján úgy látja, hogy bármi nem az Önnek megfelelő módon került rögzítésre, vagy szeretné rendelését kiegészíteni, módosítani, kérjük keressen bennünket a puderfelhowebarhaz@gmail.com e-mail címen, vagy a +36-30/298-98-95 telefonszámon!
  15. Amennyiben Ön házhozszállítást kért, Csomagját az ExpressOne Futárszolgálat általi kiszállítással teljesítjük. Csomagját online is nyomon követheti a https://tracking.expressone.hu/ weboldalon.  Fuvarlevélszámát a szállításról szóló e-mailben elküldjük Önnek. Számlát a csomagban mellékeljük. Kérjük a csomag átvételekor ellenőrizze annak sértetlenségét, sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, mert reklamációt csak ennek birtokában tudunk elfogadni. 
  16. Esetlegesen felmerülő problémák esetén keressen benünket a puderfelhowebarhaz@gmail.com e-mailcímen!

Online vitarendezési platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Esetleges panaszával Békéltető testületekhez fordulhat. A Békéltető testületek elérhetősége:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870 Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jenei Zoltán E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217 Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Telefonszáma: (52) 500-749 Fax száma: (52) 500-720 Név: Dr. Hajnal Zsolt E-mail cím: info@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde E-mail cím: tunde@hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszáma: (34) 513-010 Fax száma: (34) 316-259 Név: Dr. Rozsnyói György E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu;

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8. Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Név: dr. Csanádi Károly E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu;

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000 Fax száma: (82) 501-046
Név: Dr. Novák Ferenc E-mail cím: skik@skik.hu;

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin E-mail cím: endrediemese@szabkam.hu;

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Név: Mátyás Tibor
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu;

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Név: Dr. Óvári László
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu;

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. Telefonszáma: (92) 550-514
Fax száma: (92) 550-525
Név: Dr. Jagasits József
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu;

Jelmagyarázat raktári, rendelés státuszhoz:

- Amennyiben a termék rendelhető, vagy előrendelhető a "kosár" aktív, tehát a termék belehelyezhető. (a kosárba helyezhetőség semilyen garanciát nem jelent arra, hogy a termék ténylegesen raktáron is van).
- Amennyiben az adott termék átmenetileg nem rendelhető, abban az esetben nem tudja kosárba helyezni.
- Megrendelés teljesítése belföldön a ExpressOne Futárszolgálat által, 1-30 munkanapon belül (kivétel a kizárólag megrendelésre forgalmazott, külföldről érkező termékek, illetve bútorok esetében a szállítási időakár 90-120 napot is igénybe vehet - külföldi raktárról rendelt termékeket kizárólag 50-100% előleg befizetése mellett teljesítünk, ), külföldön Futárszolgálattal vagy Postával, a lejjebb mellékelt táblázat szerint történik.

GARANCIA

Szolgáltató a kötelező jótállás alá tartozó termékekre egy év jótállást vállal. A kötelező jótállás alá nem eső termékek esetén a Szolgáltató a gyártó által esetlegesen vállalt időtartamra és feltételek mellett vállal jótállást. Utóbbiak konkrét feltételeiről a Szolgáltató a Megrendelő kérésére részletes tájékoztatást ad.  A vásárlástól számított hat hónapon belül Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így Szolgáltató nem köteles a ki fogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a Megrendelő számára felismerhetőek voltak.  Szavatossági jog érvényesítésére a Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult. Ha a Megrendelő az igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év. A jótállási, ill. szavatossági idő alatt felmerült, jótállás, ill. szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani, kicserélni vagy újólag szolgáltatnia. Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, Megrendelő haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni jótállási, illetve szavatossági igényeiről. 

A jótállás, ill. szavatosság érvényesítéséhez a Megrendelő köteles bemutatni a Szolgáltatótól kapott számlát illetve (ha van) jótállási jegyet. Esetleges jótállási jegy hiányában cégünk a jótállás érvényesítéséhez a vásárlást igazoló számlát is elfogadja! Jótállási igény esetén a Megrendelő elsődlegesen kijavítást, illetőleg kicserélést követelhet, ezt követően illeti meg az árleszállítás illetve elállás joga. A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető jótállási, ill. szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felel. A fentieken túlmenően az adott termékhez mellékelt jótállási jegy is tartalmazhat jótállási, illetve szavatossági feltételeket. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.


Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 151/2003. (IX.22.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Minőségi vagy garanciális probléma, csere esetén felmerülő postaköltség minden esetben a vásárlót terheli.

 

A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

 

  • a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
  • a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
  • a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

 

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

KELLÉKSZAVATOSSÁG:

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával? 

 

Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján? 

 

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

 

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

 

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

TERMÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

 

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

 

 A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

 

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

 

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával). A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

VEGYES RENDELKEZÉSEK 

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. 

A vásárlástól való elállás joga

EU-s országba való értékesítés esetén, és 2014. június 13-tól Magyarországon is:

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló **45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása (lsd. 1 számú mellékletben) értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését. A terméket lehetőleg új állapotban kell a számlával együtt visszajuttatni a Púderfelhő webáruház címére (9330 Kapuvár, Rózsa u. 12.). Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék (új állapot) visszaszolgáltatása esetén vagyunk kötelesek a teljes vételárat az Ön részére megtéríteni, legkésőbb a termék visszaszolgáltatását követő 14 napon belül. Ez nem zárja ki a termék kibontását, kipróbálását! Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be. 6.13. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Az elállási szándékot kérjük a vásárlástól számított 14 napon belül jelezni az puderfelhowebarhaz@gmail.com e-mail címre küldött levélben. Nem szükséges formanyomtatványt kitölteni részünkre, kizárólag az elállás tényét kérjük közölni. De segítségként, az előírásoknak megfelelésként és amennyiben Ön szeretne nyomtatványt kitölteni, ellálási nyilatkozat mintát talál Itt A terméket az ellás jelzését követően lehetőleg haladéktalanul, de maximum 14 napon belül kell visszajutatnia központunkba (9330 Kapuvár, Rózsa u. 12.) A termék visszajuttatása a vásárló kötelessége és költsége, utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módunkban átvenni.

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát: 

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; 

 

- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

 

- Gyorsan romló élelmiszerek illetve természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okokból) vissza nem szolgáltatható termékek (például golyósdezodor, fogkefe, fehérnemű, masszázsolaj, szexuális segédeszköz, kozmetikumok, étrendkiegészítők) esetén.

Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken. 6.19. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. A törvény megismerhető itt» Céges vásárlás esetén elállási jogok itt››

 

Felelősség

A webáruház használata feltételezi az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Púderfelhő webáruház üzemeltetője nem vállal felelősséget azért a kárért, amely a webáruházhoz való csatlakozás során, vagy amiatt következett be. Az Ön felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatokat a behatolóktól. A Púderfelhő webáruház üzemeltetője nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt.

Megrendelését csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, ha a regisztrációkor, illetve a megrendeléskor az oldalon található mezőket maradéktalanul, valós adatokkal töltötte ki. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben esetleg adatbeviteli hibát tapasztal a visszaigazolásban, kérjük ezt jelezze a puderfelhowebarhaz@gmail.com e-mail címen (leadott rendelés adatait már csak kollégáink tudják módosítani).

A termékekhez kapcsolódó ismertető, leírás, használati utasítás pontatlanságáért az adott termék beszállítója/gyártója a felelős.

 

Személyes adatok védelme:

A LuxyLife Kft. az Ön által rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja harmadik személynek, kivéve abban az esetben amennyiben az a LuxyLife Kft. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat)
Online vásárlás esetén Fogyasztóinknak 14 napos csere ill. visszavételi lehetőséget biztosítunk.
Feltételek: minden a fentiekkel kapcsolatos költséget a vevő vállal (szállítási díjak, adminisztrációs költségek, stb.).
A termék csak az eredeti csomagolásban, új llapotban, az összes tartozékkal és az eredeti garanciális okmányokkal együtt fogadunk el.
Sérült vagy erősen használt állapotú készülék esetén az eladó kártérítést állapíthat meg, vagy megtagadhatja a visszavételt.
Vételárat, a visszaszolgáltatást követően 14 napon belül térítünk vissza.
Az elállási jogot gyakorlásának feltételei (Kivonat a jogszabályból, 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet)
A fogyasztó a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtása esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.
Ha a gazdálkodó szervezet nem tesz eleget a 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének, a fogyasztó az elállás jogát az áru átvételének napjától, szolgáltatás nyújtása esetében pedig a szerződés megkötésének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja.
Ha a 3. § szerinti tájékoztatásra a (3) bekezdésben meghatározott három hónapon belül sor kerül, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta.
A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot
a. szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a 14 napos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b. olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac gazdálkodó szervezet által nem irányítható ingadozásától függ;
c. olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d. hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e. hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;
f. szerencsejáték-szerződés esetében. 

Külföldi szállítás

Szomszédos Európa

munkanap Frekventált Európa munkanap Elérhető Európa munkanap Távoli Európa munkanap
Szlovákia 1 Lengyelország 2 Olaszország 3-4 Görögország 5-7
Szlovénia 3 Németország 3 Dánia 3 Törökország** 5
Ausztria 2 Svájc** 3 Franciaország 3-4 Spanyolország 5-7
Csehország 2 Belgium 3 Nagy Britannia 4-5 Andorra 5-7
Románia 2 Hollandia 3 Írország 5 Giblartár 5-7
    Luxemburg 3 San Marino 3 Portugália 5-7
    Liechtenstein 3 Vatikán 3 Svédország 4-7
    Bulgária 3 Monaco 4 Finnország 5-7
            Norvégia** 4-7
            Málta 5
            Ciprus 6-7
            Észtország 5
            Litvánia 3
            Lettország 4
* az átfutási idő táblázatban szereplő adatok tályékoztató jellegűek és nem garantáltak!  
** + vámkezelési idő, +2 *6800Ft export vámkezelési díj.      
körzet / (Ft / csomag) 2kg 3kg 5kg 10kg 15kg 20kg 25kg 30kg 40kg
Szomszédos Európa      3 762 Ft      6 224 Ft      7 534 Ft      8 713 Ft      9 499 Ft    10 807 Ft    11 791 Ft    12 772 Ft    15 720 Ft 
Frekventált Európa      4 703 Ft      7 780 Ft      9 415 Ft    10 891 Ft    11 872 Ft    13 511 Ft    14 740 Ft    15 968 Ft    19 651 Ft 
Elérhető Európa      4 562 Ft      9 335 Ft    11 300 Ft    13 067 Ft    14 245 Ft    16 212 Ft    17 687 Ft    19 159 Ft    23 578 Ft 
Távoli Európa    19 177 Ft    26 458 Ft    28 769 Ft    35 960 Ft    44 952 Ft    53 942 Ft    64 217 Ft    74 490 Ft    93 755 Ft 
Az árak csomagonként értendıek, és nem tartalmazzák a 27% ÁFÁ-t. A szállítási idők tájékoztató jellegűek.          
Exportban max. 50 kg-os csomag adható fel.              
40 kg felett minden megkezdett kg után + 531Ft / kg különdíjat számítunk fel.        
 
 

Időszakonként - különleges alkalmakkor biztosítunk ingyenes szállítást. Erről fejlécünkben elhelyezett Ingyenes szállítás-nál tályékozódhat!

Információk a cookie-ról:
http://www.youronlinechoices.com/hu/gyik
https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage
https://hu.wikipedia.org/wiki/HTTP-süti

Az oldal tetejére